Select Page
Obilazak uz degustaciju

Donacije Muzeja čokolade Zagreb za 2025. godinu

Muzej čokolade Zagreb potpomaže i provodi društveno odgovorne projekte i inicijative kroz vlastite aktivnosti i donacije ulaznica te financijskih sredstava. U suradnji sa bolnicama, školama, različitim udrugama i klubovima doniramo svake godine više stotina ulaznica i besplatno vodimo grupe posjetitelja želeći pružiti potporu kvalitetnim humanitarnim, kulturnim, edukacijskim, zdravstvenim, znanstvenim i drugim projektima i programima koji pridonose dobrobiti i poboljšanju kvalitete života društvene zajednice.

Donacije se dodjeljuju isključivo kroz godišnji Natječaj za donacije u novcu i ulaznicama koji se svake godine raspisuje u travnju. Na natječaju mogu sudjelovati pravne osobe (udruge, ustanove, institucije i slično) koje žele prijaviti projekte za nadolazeću godinu.

 

Natječaj za dodjelu donacija u novcu i ulaznicama za 2025.

Muzej čokolade Zagreb raspisuje Natječaj za dodjelu donacija za 2025. godinu.

Ovim se Natječajem za dodjelu donacija u 2025. godini (dalje: Natječaj) uređuje postupak doniranja za društvo Svijet čokolade d.o.o. (dalje: Društvo) za projekte u 2025. godini.

U sklopu Natječaja doniraju se financijska sredstva te usluge koje pruža Društvo a prihvatljivi prijavitelji su:

  • Organizacije civilnog društva: udruge, zaklade, umjetničke organizacije, privatne neprofitne ustanove sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, čije su aktivnosti usmjerene općoj dobrobiti i poboljšanju kvalitete života društvene zajednice, a kojima je financijska pomoć potrebna za realizaciju projekata iz zadanih programskih područja financiranja;
  • Ustanove sa sjedištem u Republici Hrvatskoj (npr. bolnice, škole, vrtići, fakulteti) koje nisu obuhvaćene u prvom stavku, ali su u skladu s uvjetima Natječaja prihvatljivi prijavitelji za financiranje programa i projekta
  • Koji imaju pravni, financijski i operativni kapacitet za provedbu projekta;
  • Čiji računi nisu u blokadi;
  • Protiv kojih se ne vodi kazneni postupak;
  • Koji su registrirani za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja.

Sredstva i proizvodi ne mogu se dodijeliti fizičkim osobama.

Ukupni fond donacije u novcu iznosi 1000,00 EUR.

Ukupni fond donacije u ulaznicama iznosi 240 ulaznica u Muzej čokolade Zagreb. Fond donacije ulaznica raspodijelit će se na maksimalno 12 prijavitelja.

Donacije mogu biti dodijeljene za sljedeća područja:

  • djeca i mladi – odgojno-obrazovni projekti/programi; kulturno-umjetničke aktivnosti djece i mladih, odnosno za djecu i mlade; prevencija svih oblika ovisnosti djece i mladih; stvaralaštvo djece i mladih; organizacija izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti; poboljšanje uvjeta obrazovanja djece i mladih,
  • humanitarni projekti – programi i aktivnosti od značaja za stare, bolesne, siromašne i nemoćne osobe i osobe s posebnim potrebama; zaštita i promicanje zdravlja; podrška osobama s invaliditetom, sigurnost djece i mladih; prevencija nasilja među djecom i mladima, odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima s posebnim potrebama,
  • kultura i umjetnost – pomoć nadarenim umjetnicima; aktivnosti očuvanja nacionalne i lokalne kulturne baštine; glazbene, scenske i likovne aktivnosti;

Kriteriji za odabir:

  • kvaliteta prijedloga projekta i njegov doprinos ostvarenju ciljeva Društva,
  • originalnost, stupanj inovacije i napretka te realistične i transparentne financijske procjene,
  • doprinos projekta u ukupnom razvoju društvene zajednice,
  • vrijednost ostalih prijavljenih projekata,
  • projekt se u cijelosti odnosi na razdoblje do svibnja 2026. godine,
  • projekt se odnosi na Republiku Hrvatsku,
  • materijalno i zdravstveno stanje podnositelja zahtjeva, odnosno osoba (članova udruge iii drustva) u čije ime se prijava podnosi,
  • antidiskriminacijska i antikorupcijska načela, kao i načela etike u poslovanju.

Postupak doniranja

Prijave na Natječaj započinju 12.04.2025. godine objavom Natječaja na internetskoj stranici Društva www.muzejcokolade.hr, a završavaju 12.05.2025. godine u ponoć. Dobitnici natječaja bit će objavljeni najkasnije 25.05.2025. godine na internetskoj stranici Društva www.muzejcokolade.hr.

Prijava za dodjelu donacije mora sadržavati:

  •  ispunjeni obrazac prijave za dodjelu donacija (obrazac prijave objavljen je na internetskoj stranici Društva www.muzejcokolade.hr, u kojem su navedeni podaci o podnositelju prijave i opis projekta za koji se traži donacija, procijenjeni iznos traženih sredstava te trajanje i mjesto održavanja projekta),
  • presliku izvatka iz registra udruga (za udruge) i presliku izvatka iz Registra neprofitnih organizacija,
  • uvjerenje nadležnog suda, ne starije od tri mjeseca, da se ne vodi kazneni postupak protiv osobe ovlaštene za zastupanje podnositelja prijave,
  • Izjava da podnošenjem prijave za dodjelu donacije, podnositelj potvrđuje da projektom nisu povrijeđena autorska prava trećih osoba.
  • U prijavi za dodjelu donacije potrebno je navesti i informaciju o drugim donatorima, ukoliko postoje.

Način podnošenja prijava

Prijave za dodjelu donacije dostavljaju se u roku utvrđenom Natječajem, na e-mail adresu Društva info@svijetcokolade.hr i moraju sadržavati sve potrebne priloge jer u suprotnom neće biti razmatrane.

Sve propisane obrasce, odnosno dokumente mora potpisati osoba ovlaštena za zastupanje podnositelja prijave te moraju biti ovjereni službenim pečatom.

Društvo neće biti odgovorno za bilo kakvu štetu koja bi podnositelju prijave za dodjelu donacije mogla proizaći iz smetnji u elektroničkoj komunikaciji, elektronskoj pošti ili radu aplikacija.

Cjelokupna dostavljena dokumentacija smatra se povjerljivom i u tom smislu ne može se učiniti dostupnom trećim osobama. Na nju se primjenjuju odredbe ovog Natječaja koje se odnose na Zaštitu osobnih podataka sudionika.

U slučaju neprihvaćanja prijave za donaciju, Društvo će, bez obveze obrazlaganja svoje odluke o neprihvaćanju prijave, o njoj obavijestiti podnositelja prijave.

Dostavom dokumenata podnositelj prijave preuzima isključivu odgovornost za istinitost podataka iz prijave, preuzimajući odgovornost za odbijanje prijave u slučaju utvrđenja neistinitosti dostavljenih podataka i/ili dokumenata.

Društvo, odnosno Povjerenstvo Društva za donacije, u suradnji s podnositeljem prijave, prati provedbu doniranih projekata.

Na zahtjev Društva podnositelj prijave dužan je dostaviti izvješće o provedbi doniranog projekta, odnosno odgovarajuću dokumentaciju iz koje je vidljivo da je donacija namjenski utrošena.

U slučaju da Društvo kao davatelj donacije utvrdi da je donacija nenamjenski utrošena, primatelj donacije obvezan je vratiti donirana sredstva uz obračunate zakonske zatezne kamate, u roku 30 dana od dana obavijesti Društva o uočenoj nepravilnosti.

Društvo nije obvezno dodijeliti donacije, niti obrazložiti odluke o donacijama iii razlozima odbijanja zahtjeva.

Zaštita osobnih podataka sudionika

Obrada osobnih podataka u okviru postupka doniranja provodi se u skladu s odredbama (EU) 2016/679 Opće uredbe o zaštiti podataka, Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, (NN 42/2018) i drugih važećih propisa, posebno propisa o zaštiti osobnih podataka. Prijavom na natječaj za dodjelu donacije, podnositelj prijave potvrđuje da je upoznat s Pravilima zaštite osobnih podataka koja su objavljena na službenoj web stranici Društva na https://muzejcokolade.hr/privacy-policy/

Rješavanje sporova

U slučaju spora između Društva i podnositelja prijave za dodjelu donacije, nadležan je Općinski sud u Zagrebu. Autentično tumačenje odredbi ovog Natječaja određuje isključivo Društvo.

Stupanje na snagu i početak primjene odredbi Natječaja

Ovaj Natječaj stupa na snagu i primjenjuje se s danom 12.04.2025. godine.

 

Sve uvjete natječaja možete preuzeti ovdje:

Natječaj za dodjelu donacija

 

Obrazac za prijavu donacije možete skinuti ovdje:

Obrazac za prijavu donacije

Donacije nije moguće dobiti izvan okvira natječaja.
Podijeli sadržaj s prijateljima